fredag 1 november 2013

Det kunde ha varit värre. Eller bättre.

Ekonomin som ensamstående förälder är tuff. Det har jag fått känna av genom åren. Sista tio månaderna har det dock gått ganska okej, har lyckats komma upp så pass att jag åtminstone ligger plus/minus noll. Det blir inget över till att spara, men jag har inte gått minus i alla fall, och det får jag vara glad över.

Det jävliga är att jag fått tandvärk nu och förmodligen behöver en rotfyllning. Kommer att gå på några tusen, så det får faktiskt vänta ett tag. Har inte råd med den räkningen just nu, det kommer säkerligen att gå på några tusenlappar. Så jag ska härda ut så länge det går... men det blir nog tyvärr inte så länge.

Skit också!!!

Nå ja, i övrigt är allt ganska ok. Det kunde ha varit värre...

Men det kunde ha varit bättre också!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar